Alan Wake 2012 : بازی انحصاری alan wake که مخصوص xbox بود از انحصار شکست و برای کامپیوتر عرضه شد.یک بازی رایانه‌ای است که توسط شرکت فنلاندی سازنده مکس پین یعنی رمدی انترتیمنت ساخته شده است.این بازی یک بازی دلهره‌آور است.آلن ویک یک نویسنده می‌باشد که رمان‌هایی در سبک ترسناک می‌نویسد و رمان‌هایش بسیار پرفروش نیز هستند. آلیس نامزد آلن ویک است. از زمانی که آلن با آلیس آشنا می‌شود، خواب‌های عجیبی به سراغ او می‌آیند. آلن می‌فهمد که این خواب‌ها بسیار شبیه به همان داستانی است که خودش در کتاب اولش نوشته است. آلن دچار مرض بی‌خوابی مزمن می‌شود.
نامزدش آلیس که این اوضاع را می‌بینید، به آلن پیشنهاد می‌کند که برای مدتی از کار فاصله گرفته و به کلینیک درمانی که در کنار شهر زیبای برایت فالز واقع شده برود. آن‌ها در نزدیکی شهر تصادف می‌کنند( آلیس راننده بوده). وقتی آلن به هوش می‌آید، همسرش را پیدا نمی‌کند. او به طرز عجیبی ناپدید شده است.
در ابتدای بازی آلن ویک به همان کلینیک درمانی می‌رود تا بلکه درمانی برای بیماری‌اش پیدا کند. این کلینیک در نزدیکی شهر کوچک برایت فالز واقع شده و از سر و صدا و شلوغی‌های شهر دور است. آلن در کلینیک دوره‌های درمانی را گذرانده و بیماری‌اش بهبود میابد. او دوباره می‌تواند بخوابد. آلن در کلینیک زنی مرموز را می‌بینید که بسیار به نامزدش آلیس شبیه است. به یکباره، دوباره خواب‌های عجیب او باز می‌گردند و این بار در قالب کابوس‌های وحشتناک.
آلن ویک دوباره شروع به نوشتن می‌کند. این بار او کتاب جدیدی را شروع می‌کند که بر پایه همان کابوس‌ها نوشته می‌شود. در این میان واقعه‌ای بسیار بسیار مرموز و وحشتناک رخ می‌دهد!
شهر برایت فالز شروع به تغییرات چندش‌آوری می‌کند و این تغییرات بسیار شبیه به کتاب جدید آلن ویک هستند. گویی نوشته‌های آلن به حقیقت تبدیل می‌شوند! آلن با یک کلت و چراغ قوه باید از جان خود محافظت کند و بفهمد که چه اتفاقی در حال وقوع می‌باشد.

دانلود با حجم 7.4 گیگابایت و فرمت iso با کرک معروف skidrow

بازی اکشن و داستانی Alan Wake 2012 با کرک skidrow

 Minimum System Requirements:
OS: Windows XP SP2
Processor: Dual Core 2GHz Intel or 2.8GHz AMD
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10 compatible with 512MB RAM
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 8 GB HD space



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

blackbox 7554 : نسخه کم حجم بازی جدید و اکشن 7554 توسط تیم محبوب بلک باکس blackbox عرضه شد.بازی فوق العاده جذاب و زیبای 7554 که توسط کمپانی Emobi Games ساخت و برای PC در سال 2012 منتشر شده است ، جنگ های ویتنام آنقدر خونین و مرگبار بود که بسیار از کمپانی های بازیسازی در مورد آن بازی های بیشماری را منتشر کرده اند همچنین داستان های مختلفی که از آن نقل شده بود سوژه بسیار مناسبی برای این منظور بود و موجب می شد تا نسل کنونی از طریق چنین بازی هایی بتوانند حس و حال آن زمان به خوبی درک کنند یکی از عنوان های جدیدی که امسال با همین موضوع منتشر شده بازی 7554 است شاید از خود بپرسید که 7554 چه معنی می دهد؟ 7554 به تاريخ 7 مي سال 1954 اشاره دارد که به احتمال زياد نام بازي از طرز قرائت خاص اين تاريخ در ويتنام بدست آمده است. در اين تاريخ ‌ويتنام به يک پيروزي بزرگ در جنگ دست يافت بخشي از ارتش فرانسه که براي کمک به آمريکا به ويتنام آمده بود شکست سنگيني را متحمل شد و باقي نيروها خود را تسليم کردند صرف نظر از اين که بازي از منظر فني چه خصوصياتي دارد ، اين موضوع بسيار مورد توجه و خوشايند بازي‌دوستان در جهان قرار گرفته است طبق گفته‌ی سازندگان شیوه‌ی روایت داستان و وقایع تاریخی و گرافیک و فضای بازی به سری جنگ‌های قدیمی «ندای وظیفه» شباهت دارد داستان بازی و کاراکترهای موجود در آن کاملا بر اساس واقعیت نوشته شده به طوری که می توان این بازی را مستندی از آن دوران جنگ معرفی نمود ، این بازی از موتور گرافیگی Vision 8 هاوک، موتور فیزیکی PhsyX و هوش مصنوعی Xaitment استفاده می‌کند که می توان آن را تحسین برانگیز و فوق العاده عالی معرفی کرد.

دانلود نسخه کم حجم شده 2 گیگابایت با فرمت iso نسخه black box

نسخه کم حجم بازی اکشن  blackbox  7554 - 2012

System requirements :
Operating system: Windows XP / Vista / 7
Processor: Pentium 4 / Athlon 64 3 GHz or better
Memory: 2 GB
3D graphics card: NVIDIA 6600 or ATI X700, 256MB of GPU memory or better
Sound Card: 100 DirectX9.0c compatible sound card and drivers
Free space on your hard disk : 8 GB



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

Heavy Fire Afghanistan 2012 : بازی  Heavy Fire Afghanistan محصول استودیوی لهستانی Teyon می باشد که ژانر آن FPS است . بدون نقد بازی قطعا میتوانید حدس بزنید که این بازی از یک داستان کلیشه ای و تکراری تشکیل شده است . اما تمرکز اصلی تیم Teyon بر روی گیم‌پلی بازی و شبیه‌سازی کامل یک جنگ واقعی با حسگر های حرکتی است. البته به نظر نمی‌رسد که بازی آزادی عمل چندانی به گیمر بدهد؛ چرا که سبک آن اکشن ریلی است. Heavy Fire: Afghanistan یک بازی فوق العاده سریع ، و یک تجربه ی اشکن در افغانستان امروز است . شاید یکی از ضعف های این بازی ، گرافیک نسبتاً ضعیف آن باشد که در روزهایی که سایر بازی های رایانه ای با نهایت کیفیت عرضه می شوند ، این بازی بیشترین تمرکز را برروی گیم پلی داشته است و این پلیر است که با بازی کردن آن ، می تواند به این پاسخ دهد که این تیم چقدر در این هدف موفق بوده است .

در ۷ اکتبر ۲۰۰۱ توسط نیروهای ایالات متحده آمریکا تحت نام رسمی عملیات بلندمدت آزادی (به انگلیسی: Operation Enduring Freedom) در پی حمله القاعده به رهبری اسامه بن لادن به نیویورک و واشنگتن در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ و هشدار جورج دبلیو بوش رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به گروه طالبان مبنی بر اخراج گروه تروریستی القاعده از افغانستان و رد طالبان از این درخواست آغاز شد. به دنبال خودداری طالبان از پذیرش خواست ایالات متحده آمریکا فرمان حمله به افغانستان در روز ۷ اکتبر سال ۲۰۰۱ صادر شد. بریتانیا از سال ۲۰۰۲ فعالیت‌های نظامی مستقل خویش را آغاز نمود. هدف اصلی این جنگ مبارزه و از بین بردن القاعده، طالبان و حامیان آن بود. تقریبا یک ماه بعد رژیم طالبان سقوط کرد و با برگزاری کنفرانس بُن حامد کرزی به قدرت رسید و در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به مقام ریاست جمهوری برگزیده شد. پس از ترک کردن اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۸۹ از خاک افغانستان، دولت به دست مجاهدین در سال ۱۹۹۲ سقوط کرد. بعد از آن، در بین مجاهدین منازعات مختلفی برای گرفتن کنترل قدرت از دست یکدیگر باعث جنگ‌هایی در بین خود آنها شد که سالها به طول انجامید. در سال ۱۹۹۶، طالبان، حرکت اسلامی که در سال ۱۹۹۴ تشکیل شده بود شهر کابل را تسخیر کردند و بیش از ۹۰% کشور را تحت کنترل گرفتند و منطقه‌ی کوچکی را در شمال شرقی برای مجاهدین اختصاص دادند که پایان جنگ‌های داخلی بین مجاهدین و شروع حکومتی نو توسط طالبان برای افغانستان بود .

دانلود با حجم 1.5 گیگابایت و فرمت iso

نسخه کامپیوتر بازی اکشن Heavy Fire Afghanistan 2012

Minimum System Requirements (PC version only

Windows XP/Vista/7
2GB RAM
2.7GB Free Hard Drive Space
GeForce 6800 or Radeon X700 Video Card
DirectX Compatible Sound Card
2.4GHz Single Core Processor

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

Wargame European Escalation 2012 : باز ubi soft و عنوان جدید بازی های محبوب جنگی استراتژیکی!! نامی که هر بازی کنی وقتی میشنود بی اختیار یاد بازی های استراتژیکی زیبای جنگی مدرن میفتد..این بازی اولین عنوان ساخته شده توسط توسعه کنندگان عنوان شرکت UBI SOFT یعنی R.U.S.E میباشد که ماجرای آن در دوران جنگ سرد رخ میدهد. بازی در دوران جنگ سرد، 1975-1985h، به ترتیب، در میان کشورهای پیمان ورشو و ناتو اتفاق میفتد.و داستان بازی جنگ اتحاد جماهیر شوروی و شرق اروپا در برابر ایالات متحده و غرب اروپا ! وقتی نام این کشورها را میشنوید پس انتظار جنگ تمام عیار با انواع سلاح های پیشرفته و هواپیماهای مدرن و حتی موشک های کروز و بالستیک را داشته باشید!! و حتی در نهایت جنگ هسته ای!! که یاد آورد دوران خوش بازی ژنرال میباشند.بار دیگر شما را دعوت به یک بازی محبوب جنگی میکنیم..

دانلود با حجم فشرده 5.9 گیگابایت و فرمت iso با کرک معروف 3dm

دانلود بازی استراتژیک زیبای Wargame European Escalation 2012

System requirements:

Operating System: WINDOWS XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7
CPU :: AMD / INTEL DUAL-CORE 2.5 GHZ
Memory :: 1024 MB (XP) / 2048 MB (VISTA / 7)
Video: 256 MB 100% DIRECTX 9 and SHADERS 3.0 COMPATIBLE. ATI RADEON X1800 GTO / NVIDIA GEFORCE 7600 GT
Sound Card: Sound device compatible with DirectX ® 9.0
Free space on hard disk: 8 GB

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

Syndicate 2012 : بازی Syndicate توسط استودیوهای Starbreeze ساخته شده است و بازسازی سری اصلی آن است که توسط ullfrog Productions ساخته میشده است. این بازی چیزی بیشتر از یک بازی اول شخص تیز اندازی می باشد. شما می توانید آنها را یک بازی اول شخص تیر اندازی علمی تخیلی بنامید. Syndicate دارای یک حالت بازی 4 نفره همکاری می باشد که هیجان آن را چند برابر می کند. خط داستانی این بازی در زمان آینده رخ می دهد، جایی که شما رئیس یک اتحادیه هستید. با نیروهای cyborg خود می توانید مکان های زیادی را تسخیر کنید و تحقیقات بیشتری برای ساخت سلاح های حرفه ای انجام دهید.
ماجرای این بازی در سال 2069 رخ می دهد ، جایی که هیچ دولتی وجود ندارد. جهان از هم گسیخته است و مناطق مختلفی شکل گرفته اند که توسط گروه های بزرگ و شناخته شده ای کنترل می شود. این گروه های به نام اتحادیه های (Syndicate ها ) شناخته می شوند. هر چیزی در این دنیا به صورت دیجیتالی کنترل می شود، حتی زندگی انسان ها. دیگر هیچ دستگاه دیجیتالی نیاز نیست تا افراد بتوانند به اطلاعات و تکنولوژی دسترسی داشته باشند. تمامی این اتصالات می تواند توسط یک چیپ در درون مغز قرار داده شوند.
هر اتحادیه دارای یک چیپ بسیار پر قدرت می باشد تا نیروی بیشتری داشته و محدوده بیشتری را در دست داشته باشند. آنها اسلحه های کشنده و مخربی در اختیار دارند که می توانند توسط آنها ماشین های دیجیتال کشتار در سیاره زمین را بسازند. در این بین ، Eurocorp یکی از شرکت های عظیم است و شما آخرین مامور آن هستید. اسم شما Miles Kilo است و قصد دارید کنترل اتفاقات را در دست بگیرید و به انتقام از آن شرکت قیام کنید.
شرکت Electronic Arts این بازی را برای پلتفورم های مختلفی مانند ویندوز ، PS3 و Xbox 360 آماده کرده است. این بازی نه تنها دارای گیم پلی منحصر به فردیست بلکه دارای گرافیک و افکت های صوتی بسیار خاصی می باشد. یکی از افکت های جالب آن ، افکت پاشیدن خود ، سر بریدن ، دریده شدن بدن و خرد شدن استخوان ها می باشد.

دانلود با حجم 7.1 گیگابایت و فرمت iso با کرک معروف 3dm

دانلود نسخه کامپیوتر بازی Syndicate 2012 با کرک

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Core 2 Duo E4600 2.4GHz or Athlon 64 X2 4600
Video Card: GeForce 8800 GS or Radeon HD 4650 1GB
Memory: 2 GB
OS: Win Xp
HDD Space: 12 GB



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

http://p30world.com/p30images/2/1390/2.3/witcher-box.jpgبازی حماسی و نقش آفرینی The Witcher 2 محصول کمپانی مطرح آتاری، در ماه می سال 2011 منتشر شده و در واقع ادامه نسخه بازی می باشد که در سال 2007 منتشر شده بود و طرفداران بیشماری را جذب خود کرده بود.

کاراکتر اصلی بازی Geralt of Rivia بوده که او قدرتهای مخصوص، چشمانی عجیب و موهای سفید دارد .

داستان The Witcher 2 بعد از اتفاقات نسخه اول شكل می گیرد. گرالت قهرمان سفید موی ما دوباره بازگشته و این بار تصمیم می گیرد در دربار شاه فولتست (Foltest) خدمت كند. پادشاه متوجه می شود که نفرینی دخترش را مسخ كرده و گرالت مامور می شود در مورد این قضیه تحقیق كند.

گرالت در ادامه با دو شرور رو به رو می شود شخصیتی به نام لوروث (Lorveth) و شخصیت دوم یك مرد مرموز به نام کینگسلیر (Kingslayer ) .

یکی از تغییرات چشم گیر نسخه جدید بازی گرافیک خیره کننده آن است . این بازی بروی پلتفرم های PC ،Xbox 360 و PS3 منتشر شده است.

 

http://p30world.com/p30images/2/1390/2.3/witcher-sc.jpg

اطلاعاتی در مورد بازی The Witcher 2: Assassins of Kings - ساحره 2 :

سال انتشار: ۲۰۱۱

سبک: نقش آفرینی

سازنده:  CD Projekt Red

ناشر:  Atari

رده سنی: ۱۷ سال به بالا

دارنده امتیاز 9.3 از سایت IGN


حداقل سیستم مورد نیاز :

 OS: Windows XP, Vista or Windows 7
 CPU: Intel Core 2 Duo 2.6 GHz or similar AMD
RAM: 2 GB
HDD: 8GB (for game and 8 GB bonus content) free disk space
 Graphics: 512 MB Graphics Memory
 Sound Card: DirectX 9 Compatible
 DirectX: Version 9.0c

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

 بازی  Warhammer 40,000 یکی از بهترین و زیباترین بازی ها در سبک استراتژیک است. این سری از بازی ها که توانسته اند طرفداران بیشماری را مجذوب زیبایی های خود کنند، چند سالی است که توسط کمپانی THQ منتشر می شوند. نسخه جدید اینhttp://p30world.com/p30images/2/18.12/warhamer-box.jpg بازی Retribution نام دارد و در واقع یک نسخه الحاقی مستقل یا Expansion Standalone برای بازی Dawn of War II است که به تنهایی و بدون نیاز به نسخه قبلی قابل اجراست. این بازی که همانند نسخه های گذشته توسط استودیوی بازیسازی Relic Entertainment ساخته شده، یک عنوان بسیار زیبا و منحصر به فرد برای طرفداران سبک RTS خواهد بود.

بازی های استراتژیک عموماً از صداگذاری نسبتا خوبی برخوردار هستند و انتظارها را برآورده می کنند. این عنوان نیز توانسته در این قسمت بسیار موفق عمل کند. موسیقی های به کار رفته برای فضای کلی بازی یک حالت حماسی دارند .

http://p30world.com/p30images/2/18.12/warhamer-sc.jpg

ویژگی های بازی Warhammer 40,000 Retribution  :

- روند متفاوت بازی

- صداگذاری محیط بازی

- گرافیک فانتری و متفاوت

- ارتقای شخصیت بازی

و..

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

 

http://p30world.com/p30images/2/23.12/battlela-main.jpgبازی Battle Los Angeles محصول سال 2011 کمپانی Saber Interactive و Konami است که در سال 2011 بر اساس فیلمی با همین عنوان منتشر شده است.

داستان کلی بازی در مورد UFO یا اجرام ناشناخته شناور در فضاست . پس از چندین بار مشاهده این اجرام در زمین ، سرانجام این موجودات از فضا برای نابودی زمین به زمین حمله کردند ، حال گروهی در تلاش برای نابودی و جلوگیری از تصرف زمین توسط آنها می باشند...

یکی از ویژگی های واقعا بی نظیر این بازی گرافیک بالای آن با وجود کم حجم بودن بازی است .

 

خصوصیات بازی :

- اول شخص بودن بازی

- صدا گذاری محیط بازی

- روند متفاوت بازی

- گرافیک مناسب

و..
 


 

 

http://p30world.com/p30images/2/23.12/battlela-s1.jpg

 

سیستم مورد نیاز بازی :

 

OS: Windows XP/ Windows Vista/ Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo / AMD ATHLON X2 clocked at 2.5 GHz
Memory Ram: 2 GB
Hard Disk Space: 2 GB
Video: nVidia GeForce 8700 / ATI Radeon X1800
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

Fable IIIhttp://p30world.com/p30images/2/1390/1.3/fable-box.jpg نسخه جدید از سری بازی های پرطرفدار Fable بوده که یک بازی اکشن و در سبک نقش آفرینی است.

سری جدید این بازی یعنی Fable III توسط استدیو LionHead طراحی شده است . داستان بازی نیم قرن بعد از وقایع Fable II رخ میدهد و شما در قالب دو شخصیت اصلی بازی که در نسخه قبلی نیز حضور داشتند بازی می کنید . برادر شما Logan پادشاه سرزمین Albion بوده و شما در آن قصر زندگی می کنید ، اوضاع به خوبی پیش می رفت تا روزی  که شما با نحوه اداره کردن سرزمین توسط برادرتان به مشکل برمی خورید و این مخالفت شما باعث ایجاد دشمنی بین شما و Logan میشود.

شما از قصر به همراه Walter Beck مربی رزمی خود و Jasper که خدمتکار شخصی شماست فرار میکنید که طی این مدت اتفاقات مختلفی پیش می آید.

گیم پلی این نسخه شباهت زیادی با نسخه قبلی بازی دارد. یکی از نکات مثبت نسخه جدید بازی تغییر چشم گیر گرافیک محیط بازی است ، به طور مثال از نور پردازی های بسیار قوی در بازی استفاده شده است که کمتر شاهد چنین نور پردازی در بازی ها بوده اید.

http://p30world.com/p30images/2/1390/1.3/fable-sc.jpg

اطلاعاتی در مورد بازی Fable III - افسانه 3 :

سال انتشار: ۲۰۱۱

سبک: نقش آفرینی

سازنده:  Lionhead Studios

ناشر:  Microsoft Game Studios

رده سنی: ۱۷ سال به بالا

دارنده امتیاز 6.0 از سایت IGN

 


 

سیستم مورد نیاز ( پیشنهادی ) :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 3.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 6000+
Memory: 4 Gb
Hard Drive: 12 Gb free
Video Memory: 896 Mb
Video Card: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 5770



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

 

DiRT 3http://p30world.com/p30images/2/1390/4.3/dirt3-box.jpg سومین نسخه از این سری بازی های بسیار زیبا، گرافیکی و پرطرفدار اتومبیل رانی Collin McRae Rally Dirt است و از محصولات شرکت بازی سازی معروف Codemasters می باشد.

پیشتر 2 نسخه از این بازی منتشر شده بود که هر دو نسخه پیشین، هم در نزد منتقدان و هم علاقمندان و بازی کنان، فوق العاده موفق بوده اند .

شرکت سازنده بازی DiRT 3 در این نسخه تمامی نکاتی که مورد توجه در نسخه های پیشین هوادارنش بوده را جمع آوری و آنها را در این نسخه پیاده سازی کرده است و ادعا می کند که این نسخه به مراتب بهترو زیباتر  از نسخه های قبلی خواهد بود.

در واقع DiRT 3 از نظر حجم مراحل و آیتم های بازی بسیار بزرگتر از DiRT 2 است و  تقریبا سه برابر نسبت به نسخه قبل مسابقاتش بیشتر شده اند.

در این نسخه قسمت ورزشگاه ها هم به بازی اضافه شده است و همچنین جاده های زیادی برای انتخاب در بازی وجود دارد.

ماشين هاي موجود در DiRT 3 شامل بهترين ماشين هاي بنزين سوز هر زمان هستند. از ماشين هاي دهه ي 70 ميتوان از Lancia Stratos نام برد، از ماشین های مطرح دهه ي 80 می توان به Quattro S1 اشاره کرد و يا حتي RS2000 و Peugeot 205 نيز چند ماشين موجود در بازي از دهه هاي گذشته ميباشند . در دهه ي 90 ماشين Celica كه Carlos Sainz آن را به طور جادويي ساخته بود، در بازی وجود دارد، همچنین خودروها Lancia Delta Integrale و البته ماشين Colin McRae يعني iconic 555 Subaru نيز در بازي وجود دارند .

http://p30world.com/p30images/2/1390/4.3/dirt3-sc.jpg

 یکی دیگر از تغییرات مهم بازی اضافه شدن افکت برف به مراحل بازی است.

این بازی در حالت ها یا Modeهای مختلفی طراحی شده که یکی از آنها قسمت multiplayer یا چند نفره آن است که بازی متفاوت و هیجان انگیزی برای بازیکنان با ویژگی SplitScreen یا دو تکه شدن تصویر به ارمغان می آورد.

 

اطلاعاتی در مورد بازی Dirt 3 :

سال انتشار: ۲۰۱۱

سبک: مسابقات ماشین

سازنده:  Codemasters

رده سنی: 12 سال به بالا

دارنده امتیاز 8.5 از سایت IGN

 


حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/ Windows Vista/ Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.8 Ghz / AMD Athlon 64 X2 6000+
Memory Ram: 2 Gb
Hard Disk Space: 15 Gb free
Video: 256 Mb @ nVidia GeForce 8600 / ATI Radeon HD 2600
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

Section 8 Prejudice یک بازی زیبا و گرافیکی از ژانر پرطرفدار اکشن اول شخص شلیک کننده است که عنوان جدیدی از بازی محبوب Section 8 محسوب می شود که پیشتر در سال 2009 منتشر و با موفقیت های چشمگیری روبرو شده بود.http://p30world.com/p30images/2/1390/17.2/section8-box.jpg این بازی توسط استدیو TimeGate طراحی و عرضه شده است . در نسخه جدید بازی تغییرات زیادی اعمال شده است، به عنوان مثال می توان به تغییر موتور گرافیکی آن اشاره کرد که در این نسخه از موتور گرافیکی قدرتمند Unreal Engine 3 استفاده شده است . در قسمت جدید بازی، بخش داستانی و قسمت تک نفره بسیار بهتر از قسمت قبلی بوده چرا که بازیکنان پس از پشت سر گذاشتن قسمت آموزشی بازی، با یک داستان متفاوت و قوی روبرو خواهند شد .بازی اتفاقات گذشته را نیز به خوبی توضیح خواهد داد و بازیکنان جواب بسیاری از سوال های خود را در این بازی به دست می آورند. البته اتفاقات گذشته بازی در قالب میان پرده روایت می شوند. یکی از ویژگی های دیگر بازی امکان Co-Op بازی می باشد که در این حالت بازیکنان، با هوش مصنوعی بازی مبارزه می کنند. در این حالت بازیکنان باید از مواضع خود در برابر حمله های دشمنان در بازی که از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخورداند، دفاع کنند. بازی Section 8 Prejudice برای پلتفرم های Xbox 360 , Microsoft Windows , PlayStation 3 منتشر شده است .

 ویژگی های بازی Section 8 Prejudice :

- داستان هیجان انگیر و متفاوت نسبت به نسخه قبلی

- گرافیک بالا و خیره کننده

- مدهای مختلف بازی ( Singleplayer, Multiplayer )

- صداگذاری جالب بازی

و...

http://p30world.com/p30images/2/1390/17.2/section8-sc.jpg

سیستم مورد نیاز :

Processor: Intel 3.0 GHz (single), 2.0 GHz (dual), or AMD Athlon XP 3200+

OS: Windows XP/Vista/7 (latest service packs)

Video: Nvidia GeForce 7800 or ATI Radeon X1900 (Nvidia GeForce GTX 460 or better recommended)

RAM: 2 GB



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

The First Templar نام یک بازی اکشن سوم شخص زیبا و سرگرم کننده از استدیو بازی سازی  Haemimont است که در سال 2011 توسط کمپانی Kalypso منتشرhttp://p30world.com/p30images/2/1390/17.2/TFT-box.jpg شده است . داستان این بازی به قرن سیاه 13 میلادی بر می گردد زمانی که مسیحیان تصمیم گرفتند تا به اورشلیم مقدس که مهد مسیحت بوده حمله کنند و اورشلیم را از تصرف مسلمانان در بیاورند و اینگونه بود که جنگ های صلیبی شروع شد . شما در این بازی با دو شخصیت اصلی روبرو خواهید شد که داستان بازی را توسط این دو شخصیت دنبال می کنید . این بازی از دو بخش تک نفره و Co-Op تشکیل شده است که به صورت چند نفره انجام می گیرد و یکی از نکات مثبت این بازی محسوب می شود. این بازی برای پلتفرم های Xbox , PC منتشر شده است .

 

ویژگی های بازی The First Templar :

- داستان متفاوت و تاثیر گذار بازی

- دو شخصیت اصلی در قسمت تک نفره

- بیان کامل واقع و اتفاقات قرن 13 و جنگهای صلیبی

- گرافیک مناسب بازی

- صدا گذاری هیجان انگیز بازی

و...

http://p30world.com/p30images/2/1390/17.2/TFT-sc.jpg

سیستم مورد نیاز :

CPU:2.4 GHz Single-Core

RAM:1 GB

VGA:256MB DirectX 9.0c, Shader Model 3.0 (Geforce 6 Series, ATI X1300)

DX:DirectX 9.0c

OS:Windows XP, Windows Vista, Windows 7



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

http://p30world.com/p30images/2/1390/17.6/wfsm-box.jpgWarhammer 40,000: Space Marine نام نسخه جدید از سری بازی های مطرح اکشن و سوم شخص Warhammer می باشد که به تازگی توسط کمپانی Relic Entertainment طراحی و کمپانی THQ آن را منتشر کرد. گیم پلی بازی به گونه ای شباهت زیادی به بازی Red Faction دارد که کاملا یک بازی اکشن خطی محسوب می شود. داستان بازی در خارج از زمین صورت می گیرد که شما به عنوان یکی اعضای نیروی تنفگداران دریایی ، برای نجات زمین از حمله بیگانگان در مقابل آنها می ایستید. شما در این بازی با سلاح های متفاوتی همچون : اره ی برقی ، سلاح های گرم و سلاح هایی که در بازی Red faction زیاد دیده شده است، سرو کار خواهید داشت. در این بازی تقریبا تمامی نکات و آرمان های یک بازی نقش آفرینی به چشم می خورد ، به این معنی است که بازیکن می تواند درجه مهارت و قابلیت های خود را به روز و افزایش دهد. یکی دیگر از قابلیت های مهم بازی قسمت شبکه آن است که به دو بخش  مبارزه ی رو در رو  و  مبارزه در حالت مشترک یا همان Co-op تقسیم می شود و بازیکنان می توانند مراحل اصلی از داستان بازی را به صورت دو نفره به پایان برسانند. در این بازی از موتور گرافیکی Phoenix Engine استفاده شده است. این بازی بروی پلتفرم های PC ,PS3 ,Xbox منتشر شده است.

 

اطلاعات در مورد بازی Warhammer 40,000: Space Marine

شرکت سازنده : کمپانی Relic Entertainment

شرکت منتشر کننده : THQ

تاریخ انتشار : 6 سپتامبر 2011

زانر بازی : اکشن ، سوم شخص

درجه بندی PEGI برای محدوده بندی سنی بازی : T - مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی 18 سال و بالاتر

http://p30world.com/p30images/2/1390/17.6/wfsm-bann.jpg

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Windows Vista SP1, Windows 7

Processor: 2.0Ghz Dual core CPU (any Core 2 Duo or AMD X2 or better)

RAM: 1GB (XP), 2GB (Vista), 2GB (Windows 7)

Hard Drive: 20 GB space free (10 GB free after install)

Video Card: 256MB Video Card using Shader Model 3 & DirectX 9.0 or better (Performance equivalent to an AMD Radeon 3850 or NVIDIA GeForce 8800GT)



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

Dead Island نام بازی اکشن - ترسناک جدید و زیباییست که به تازگی توسط کمپانی Techland طراحی و دو کمپانی Deep Silver وhttp://p30world.com/p30images/2/1390/16.6/di-box.jpg Koch Media  آن را منتشر کرده اند. داستان این بازی در یک جزیره استوایی شکل می گیرد که پس از حملات دیوانه وار مردم این جزیره به هم، به یك كابوس واقعی تبدیل می شود. در این بازی شما با چهار شخصیت اصلی بازی آشنا خواهید شد که اولین فردی که شما در نقش آن بازی می کنید Xian Mei نام دارد شغل سابق او بریدن اشیا بوده و سلاح اصلی او شمشیر می باشد. شما در بازی با یک فانوس دریایی روبرو خواهید شد که به عنوان یک پناهگاه برای نجات یافتگان این جزیره محسوب می شود. در اولین صحنه بازی شما مردمانی در اطراف خود روبرو خواهید که ترس و غصه وجود  آنها را فرا گرفته است در ادامه شما با رهبر گروه صحبت می کنید و تصمیم می گیرید که به سمت ساحل حرکت کنید تا سیگنال هایی که با منور فرستاده شده را بررسی کنید . زمانی که از فانوس دریایی خارج می شوید با تعداد زیادی جسد سوخته و تکه تکه شده روبرو خواهید در این میان ناگهان یكی از آن ها تكان می خورد که به زامبی تبدیل شده و به سمت شما حمله می کند . در ادامه بازی شما با حملات فراوانی از زامبی ها برخورد خواهید کرد که اتفاقات فراوانی در این مسیر رخ می دهد. در این بازی از موتور توسعه یافته گرافیکی Chrome Engine استفاده شده است. صدا گذاری محیط بازی به گونه مناسبی طراحی شده است که ترس و وحشت بازی را افزایش می دهد. بازی جزیره مرده بروی پلتفرم های PC, PS3 ,Xbox منتشر شده است.

http://p30world.com/p30images/2/1390/16.6/di-bann.jpg

اطلاعات در مورد بازی Dead Island :

شرکت سازنده : کمپانی Techland

شرکت منتشر کننده : Deep Silver / Koch Media

تاریخ انتشار : 6 سپتامبر 2011

زانر بازی : اکشن ، ترسناک

درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : T - مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی 18 سال و بالاتر


 

حداقل سیستم مورد نیاز :

 OS: Windows XP, Vista or Windows 7
 CPU: Core2Duo 2.66 GHz
 RAM: 1 GB
 HDD: 2 GB free disk space (it may require more than 10 GB space)
 Graphics: 512 MB Graphics Memory
 Sound Card: DirectX 9 Compatible
 DirectX: Version 9



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

Men of War Vietnam نام بازی جدید در سبک استراتژیک می باشد که توسط کمپانی 1C طراحی و منتشر شده است. داستانhttp://p30world.com/p30images/2/1390/29.6/movw.jpg این بازی در دو موضوع جداگانه تقسیم شده که در حالت اول پایگاه ایالات متحده آمریکا تمرکزی بر روی نیروها و سربازان نخبه و ماهر خود دارد که هر کدام از آنها خصوصیات شخصی منحصر بفرد و جذابی دارند . شما در این بخش با شخصیت هایی عبارتند از : سرهنگ John Merrill، رگبار زن، Jim Walsh، Sonny Armstrong که تک تیرانداز گروه است روبر خواهید شد که در واحد عملیاتی حضور دارند. در حالت دوم از مقر شمالی ویتنام شروع می شود که داستانی متفاوت درباره مشاورین دو ارتش از شوروی روایت می‌شود و شما در این حالت وظیفه دارید منطقه شمالی ویتنام را پس بگیرید.

در این بازی شما با اسلحه ها و سلاح جنگی قدیمی مانند : M-16, T-54, M-113, Patton III, M-60, AK-47 روبرو خواهید کرد که به گونه ای متفاوت طراحی شده اند. بازی دارای موتور گرافیکی جدید و قدرتمند می باشد که نور پردازی HDR خوبی در آن بکار رفته است. این بازی بروی PC در سال 2011 منتشر شده است.


 

اطلاعاتی در مورد بازی Men of War Vietnam:

شرکت سازنده : کمپانی 1C

شرکت منتشر کننده : کمپانی 1C

تاریخ انتشار : سپتامبر 2011

زانر بازی : استراتژیک

درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : T - مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی 16 سال و بالاتر

http://p30world.com/p30images/2/1390/29.6/movw-bann.jpg

حداقل سیستم مورد نیاز:

 OS: Windows XP, Vista or Windows 7
 CPU: Core 2 Duo E6550 2.33GHz or  Athlon 64 X2 Dual Core 4200+
 RAM: 2 GB
 HDD: 1 GB free disk space
 Graphics: 256 MB Graphics Memory
 Sound Card: DirectX 9 Compatible
 DirectX: Version 9.0c



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

 Driver San Francisco نام بازی اکشن و ماموریتی می باشد که به تازگی توسط کمپلنی محبوب Ubisoft طراحی و منتشر شدهhttp://p30world.com/p30images/2/1390/4.7/driv-box.jpg است. این نسخه نسبت به نسخه قبلی خود تغییرات گوناگونی کرده است طوری که تمام نكات دوست داشتنی شماره های قبل را نگه داشته و با ارتقاء دادن آن ها و اضافه كردن عناصر دیگر یك بازی بسیار سرگرم كننده تیدیل شده است. شما در این بازی طبق معمول توسط شخصیت همیشگی بازی یعنی جان تنر (John Tanner) داستان بازی را ادامه می دهید . موضوع بازی از آنجایی شورع می شود که چند ماه از وقایع Driv3r گذشته و پس از دستگیر كردن جریکو (Jericho) در استانبول، تنر رقیب قدیمی خود را شكست داده و در شهر سن فرانسیسكو روزهای معمولی خود را می گذراند. اما جریكو برنامه ای بزرگتر دارد. او با كمك چندین دستیار، موفق می شود از زندان فرار كند و طی یك تعقیب و گریز با تنر، جریكو موفق می شود تنر را شكست دهد و ضربه ای سنگین به او بزند. در ادامه شما با اتفاقات جذاب و هیجانی فراوانی روبر خواهید شد.در بازی از موتور گرافیکی پر قدرتی استفاده شده است که فریم بازی خیلی عالی است و هیچگاه افتی در آن مشاهده نمی كنید. موسیقی های بازی از دو دسته تشكیل شده اند، موسیقی های لایسنس شده و موسیقی های رسمی بازی كه همه به سبك دهه 70 هستند و رادیو بازی تعداد متنوعی از آهنگ ها را دارد. این بازی بروی پلتفرم های PC ,Xbox ,PS3 منتشر شده است.

 

اطلاعاتی در مورد بازی Driver San Francisco :

شرکت سازنده : کمپانی Ubisoft Reflections

شرکت منتشر کننده : کمپانی Ubisoft

تاریخ انتشار : 3 سپتامبر 2011

ژانر بازی : رانندگی ، ماموریتی

درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : T - مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی 12 سال و بالاتر

http://p30world.com/p30images/2/1390/4.7/driv-bann.jpg

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7

CPU: 3 GHz Intel Pentium D or 2.2 GHz AMD Athlon64 X2 4400+

RAM: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista - Windows 7

GFX: 256 MB DirectX 9.0c-compliant card with Shader Model 4.0 or higher

HDD: 10GB Free Hard Drive Space

DirectX: 9.0c

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 31870
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1