دانلود Cryptic Caverns - بازی موبایل غار مرموز

پس از اتفاق وحشتناکی که برای کشتی شما رخ میدهد، کشتی می شکند و شما تنها بازمانده آن کشتی هستید و در جزیره ای خالی از سکنه بهوش می آیید. در این جزیره شما بازمانده یک تمدن پر رونق را میابید و به دنبال راز و رمز ناپدید شدن این تمدن میروید. در طول ماجراجویی شما با ابزار، شخصیت ها و پازل های مختلفی روبرو میشوید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود Max Payne Mobile - بازی موبایل مکس پین

 

سرانجام انتظارها به پایان رسید و بازی Max Payne قابل اجرا بر روی دستگاه های iOS  با نسخه فیرم ویر ۴.۲ به بالا و با قیمت ۲.۹۹ دلار روی App Store قرار گرفت. این بازی نسخه اول بازی Max Payne است که در جولای سال ۲۰۰۱ توسط Rockstar Games برای PC منتشر شد و حالا بعد از ۱۱ سال می توانید این بازی را بر روی دستگاه iOS خود تجربه کنید.


این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی‌فرجام، هنگام بازگشت به خانه‌اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده‌اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ "V" نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسما متوقف شده‌است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیرقانونی و پنهانی ادامه داده‌ است.در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند و....

نسخه iOS دارای ویژگی‌های زیر است:
- ویژگی تیراندازی به صورت اسلوموشن به سوی دشمنان که در زمان عرضه اولیه خود ایده بسیار جالب و بدیعی بود.
- پشتیبانی از صفحه نمایش رتینا برای آی‌پد جدید (یکی از دلایل احتمالی بالاتر  رفتن حجم بازی به بالای یک گیگ)
- گیم‌پلی کاملا منطبق شده با صفحات نمایشی لمسی
- شبکه اجتماعی راک استار کلوب که در حال حاضر فقط برای دستگاه‌های آیفون ۴، آیفون ۴s، آی‌پد ۲ و نیو آی‌پد در دسترس است و برای سایر دستگاه‌ها هنوز راه اندازی نشده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود Z-DeviceTest - نرم افزار موبایل تست سخت افزارهای موبایل

با نرم افزار Z-DeviceTest تک تک قطعات و سخت افزارهای موبایل خود را تست کنید. این برنامه میتواند قطعات GPS signal, camera, compass, accelerometer, microphone, speakers, WiFi signals, Bluetooth, GSM / UMTS, FM Radio, Display, Battery, CPU, Memory, Vibration, USB, Audio / Video operating system, light sensor, proximity sensor, temperature sensor, flash sensor را تست کند و گزارش به شما بدهد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود Asphalt 6: Adrenaline - بازی موبایل آسفالت ۶: آدرنالین

(91/1/28) تغییرات:

اضافه شدن نسخه جدید 1.3.3 برای اندروید

احساس هیجان مسابقات، بیشتر از قبل تنها در جدیدترین نسخه آدرنالین از سری آسفالت.
وجود 42 خودرو از فراری، لامبورگینی، استون مارتین، دوگاتی تا دیگر ماشین های معروف تولید شده در جهان در گاراژ 3D خودروی شما توسط سنسور ژیروسکپ اکتشاف.شما حتی می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین و یا از طریق Wi-Fi تا سقف 6 نفر به صورت همزمان در خیابان های لس آنجلس، توکیو، باهاما و... که کاملاً با کیفیت HD هستند و از Retina Display بهره می برند به مسابقه بپردازید. به یاد داشته باشید که در حین مسابقات هیچگاه چشم از صفحه ی نمایش بر ندارید زیرا 11 لیگ دشوار و خصمانه و 55 رویداد را در پیش رو دارید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود Instagram - نرم افزار موبایل اینستاگرام

 

Instagram بهترین و محبوب ترین برنامه برای اشتراک‌گذاری عکس در بین شبکه های اجتماعی است. عکس های خود را با افکت های بی نظیر این برنامه ویرایش کنید و در شبکه های اجنماعی به اشتراک بگذارید.

 

- فیلترها و افکت های رایگان

 

- اشتراک گذاری در

شبکه

های Facebook, Twitter, Tumblr, and Foursquare

 

- امکان نمایش عکس های دوستان شما

 

- و ....

 

از ویژگی های این برنامه است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود Adobe Flash Player v11.2.202.233 x86/x64 - نرم افزار فلش پلیر جهت مشاهده و اجرای فایل فلش

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player:

- ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی


- پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3


- افزایش کارایی


- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود SONY Sound Forge Pro v10.0d Build 503 - نرم افزار حرفه ای ویرایش فایل های صوتی

Sound Forge مجموعه ای از پردازشگرهای صوتی، ابزارها و افکت های موثر در زمینه ی دستکاری بر روی فایل های صوتی می باشد. Sound Forge یکی از برنامه های قدرتمند در زمینه ی ضبط صدا، ویرایش، پردازش و اجرای افکت و رمزگذاری فایل مدیا می باشد. با ترکیب Sound Forge با هر کارت صوتی سازگار با ویندوز می توان به راحتی به ضبط، ویرایش و ساخت فایل های صوتی پرداخت. با بهره گیری از واسط کاربری واضح و آسان این نرم افزار عمل ویرایش به سادگی هر چه تمام تر امکان پذیر است. به کمک این نرم افزار می توان فایل های صوتی و ویدئویی را با فرمت های WAV ،WMA ،RM ،AVI و MP3 ضبط و ذخیره نمود. با بیش از 10 سال تجربه Sound Forge استانداردهایی در زمینه ی ویرایش حرفه ای صدا معرفی نموده است. اجرای اعمالی چون Cut ،paste ،mix ،crossfade و delete بر روی فایل های صوتی با سرعت های ناموازی و دقت بسیار بالا از امکانات قابل ذکر این نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SONY Sound Forge:

- ابزاری در زمینه ی کار بر روی فایل های صوتی

 

- قابلیت بازگشت آسان به اصل پروژه به منظور ادامه دادن عمل ویرایش

 

- پنجره ی لیست پخش به روز شده

 

- کپی گیری آمار بر روی کلیپ بورد به منظور مقایسه ی فایل های مختلف

 

- پشتیبانی از تم های

ویندوز

XP

 

- سرعت و آسانی در زمینه ی مشاهده ی دوباره، باز کردن فایل های صوتی و جستجو و ...

 

- پشتیبانی از درایور ASIO

 

- قابلیت ضبط و اجرای دوباره

 

- ضبط خودکار بر اساس زمان تعیین شده انتخاب زمان شروع، پایان و مدت ضبط

 

- بهره مندی از بافر ضبط مجدد

 

- بهره مندی از ابزار جدید scrub برای جستجوی نواحی موجود در فایل صوتی

 

- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود Titanic Memories 3D Screensaver v1.0 Build2 - اسکرین سیور خاطرات کشتی تایتانیک

اسکرین سیور Titanic Memories 3D Screensaver شکوه و عظمت کشتی تایتانیک را هنگام حرکت بر روی آب های بیکران اقیانوس آرام در غروبی زیبا به تصویر کشیده است. شما با نصب این اسکرین سیور زیبا و رمانتیک شبی آرام و بی پایان را با تایتانیک تجربه خواهید نمود.

از قابلیت های این محافظ صفحه نمایش به موارد زیر می توان اشاره کرد:

- تصاویر با کیفیت بالا


- افکت های واقعی از حرکت آب


- صداهای طبیعی


- نمایش کاملاً سه بعدی


- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود MSD Organizer v11.2 & MSD Organizer Multiuser v11.2 - نرم افزار سازماندهی و یادآوری امور شخصی

MSD Organizer را می توان به عنوان یک نرم افزار فوق العاده برای حفظ اطلاعات شخصی و کاری در یک برنامه واحد، با استفاده ای آسان و در عین حال کامل و مطمئن می باشد. MSD Organizer به شما اجازه می دهد تا به راحتی فعالیت های روزانه خود از جمله ارتباطات کاری، قرار ملاقات ها، دفترچه تلفن، یادآوری رویدادهای مهم و اموری از این قبیل را به راحتی سروسامان داده و مدیریت کنید. از این نرم افزار حتی می توانید به عنوان برنامه ای برای ثبت مهم ترین اتفاقات روزانه و یا یک برنامه تقویم و یادآور استفاده نمود. MSD Organizer Multiuser امکانی را فراهم نموده است تا چند کاربر قادر به استفاده از یک برنامه MSD Organizer، از طریق اینترنت و یا شبکه محلی بوده و علاوه بر حفظ اطلاعات شخصی خود، قادر باشند اطلاعاتی را نیز به اشتراک بگذارند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MSD Organizer/MSD Organizer Multiuser:

- مدیریت حرفه ای اطلاعات و امور شخصی

 

- امکان دسترسی داشتن کاربران مختلف یک

شبکه

به برنامه

 

- دارای انکاناتی نظیر تقویم، لیست مخاطبین، آلارم های صوتی و ...

 

- یادداشت نکات و موارد روزانه

 

- استفاده آسان

 

- دارای ابزارهای جستجو

 

- ارائه گزارش های مختلف

 

- ابزار پشتیبان گیری و

بازی

ابی

 

- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود Adobe Photoshop CS6 Beta - نرم افزار ادوبی فتوشاپ سی اس 6 نسخه ی آزمایشی

می توان گفت فتوشاپ قویترین، حرفه‌ای ترین و پرطرافدارترین نرم افزار گرافیکی دنیاست که حتی افرادی که در زمینه طراحی و گرافیک کامیوتری هیچ تخصصی ندارند نیز نام آن را می شناسند و تا حدودی با آن آشنایی دارند. شرکت ادوبی بار دیگر نسخه جدیدی از این نرم افزار را با رفع معایبی که در نسخه های قبلی وجود داشته وهمچنین افزودن قابلیت های جدید منتشر نموده است.
Adobe Photoshop CS6 Beta تازه ترین نسخه از فتوشاپ است  که شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید، رابط کاربری تازه و بهبودهایی در استفاده از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه می باشد. رابط کاربری فتوشاپ هم برای کاربرد بهتر، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبی این کار بخاطر این است که با رنگ تیره خستگی چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روی طرح و کشیدن براش بیشتر می شود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظیمات، قسمت تغییر رنگ محیط نیز وجود دارد. حتی مراحل نصب هم دوباره سازی شده است.

در نسخه ی جدید و در پنل لایه ها بخشی با عنوان نوع لایه (Kind) وجود دارد. این ویژگی لایه ها را بر اساس نوع، نام، اثر، رنگ، نوع، حالت آن ها مرتب سازی می کند .این حالت برای زمانی که شما یک پروژه ی زیاد با لایه های مختلف دارید بسیار مناسب است. همچنین شما می توانید لایه ها را بر اساس پارامتر های خود مرتب کنید.
ابزار ریمیکس در این برنامه مانند پیچ و مهره کار می کند و می توان با بکارگیری آن هر شی را از قسمتی از عکس کپی کرده و با حفظ پس زمینه و تکرار درست پترن ها ی مربوطه، آن را در مکانی دیگر از عکس قرار داد. علاوه بر این قابلیت های سه بعدی به طرز عجیبی تغییر کرده اند.
در فتوشاپ سی اس ۶ یک منوی جدید با نام Type اضافه شده است که شما در آن می توانید ابزارهای مربوط به قابلیت های سه بعدی را ببنید. که یکی از گزینه های مهم آن گزینه Extrude to 3d که به سه بعدی کردن اجزا خواهد پرداخت.
در نسخه ششم این نرم افزار، ویرایش ویدیویی که ممکن است شما در فتوشاپ CS5 اصلاً آن را ندیده باشید، تبدیل به یکی از بخش های اصلی برنامه شده و امکانات ویژه ای را دارا می باشد.
ابزارهای برش جدید، قابلیت جستجوی لایه ها، بازیابی خودکارو ... به فتوشاپ اضافه شده اند و از ویژگی های پرکاربرد افزوده شده نیز می توان به مواردی که ذکر خواهد شد اشاره نمود. طرفداران خطوط نقطه ‌دار در برنامه Illustartor می‌توانند از این پس در PS CS6 هم از ابزارهای وکتوری استفاده نمایند.
در نسخه جدید فتوشاپ واحد پردازش گرافیک (GPU)، موجب افزایش محسوسی در سرعت ویرایش با فیلتر Liguify شده است. این فیلتر یکی از متداول ترین فیلترهایی است که در فتوشاپ مورد استفاده قرار می گیرد و به کاربر این امکان را می دهد تا پیکسل های تصویر را خمیده کند بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود.
یکی دیگر از ویژگی‌های مهم نسخه جدید فوتوشاپ، ذخیره پشت زمینه (Save background) نام دارد که به کاربر اجازه ویرایش دیگر فایل‌ها را هنگام ذخیره کردن یک فایل بزرگ بدون تداخل می‌ دهد.
بزرگترین سایز قلم در CS6 برای بعضی از ابزار‌ها افزایش یافته و منو‌ها به طور کلی نرم تر و دسترسی به آنها ساده تر می باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop CS6 Beta:
- رابط کاربری تیره بمنظور خستگی کمتر چشم و تمرکز بیشتر کاربر
- افزوده شدن بخشی با عنوان نوع لایه (Kind)، در پنل لایه ها
- افزایش قابلیت های ویرایش ویدئویی
- فضاهای کاری بیشتر (Workspace)
- سه بعدی کردن اجزا به راحتی
- افزوده شدن فیلتر تازه ی DeBlur
- کار با خطوط نقطه دار و ابزارهای پرکاربرد در استف5اده از وکتورها
- افزایش سایز برخی از قلم‌ها به 5000 پیکسل
- اسلایدر تنظیم روشنایی و کنتراست در حال کار کردن در Texture
- نمایش نمونه سایز‌ها برای ابزار‌های Eyedropper
- حالت جدید برای Eyedropper برای انتخاب لایه جاری
- پشتیبانی از فرمت BIGTIFF
- خوانده عکس‌های استریو معمول مانند JPS و PNS
- اضافه شدن منو‌هایی که با آن ها می‌توان تاثیر لایه‌ها را یافت
- اضافه کردن تولتیپ به لایه‌ها
- قابلیت تغییر رنگ برچسب لایه‌های چندگانه
- ابزار جدید به منظور ویرایش عکس‌ها با فرمت RAW
- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود MSD Documents Multiuser v3.00 - نرم افزار مدیریت اسناد و مدارک

MSD Documents Multiuser یک نرم افزار مدیریت اطلاعات پیشرفته است که امکاناتی برای مرتب سازی، گروه بندی، فیلتر کردن اطلاعات با هر فیلد، ادغام اطلاعات فیلد های گوناگون و ارائه گزارش های متفاوت را در اختیار شما قرار می دهد تا قادر باشید به بهترین نحو به مدیریت اسناد و مدارک خود بپردازید. این برنامه از دو ماژول اصلی Document manager و Correspondence manager برای این منظور استفاده می کند. Document manager به شما اجازه می دهد تا انواع اسناد خود را فهرست بندی کرده و اسناد مربوط به یک پروژه یا مشتری خاص را جمع آوری نموده و بین آن ها ارتباط برقرار کنید تا بهتر آن ها را مدیریت کنید. Correspondence manager امکانی را فراهم می کند تا اسناد مربوط به مکاتبات یک شرکت یا کار خاص را به راحتی فهرست بندی کنید. از مهمترین ویژگی های MSD Documents Multiuser می توان به امکان دسترسی همزمان کاربران مختلف به داده های ذخیره شده، از طریق شبکه یا اینترنت اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MSD Documents Multiuser:

- مدیریت اطلاعات ذخیره شده با روش های ماژولار

 

- ویژگی های بانک اطلاعاتی رابطه ای قدرتمند

 

- دیتا گرید های پیشرفته

 

- ابزارهای قدرتمند جستجو و فیلترینگ

 

- گزارش های مختلف نامحدود

 

- پشتیبانی از PDF

 

- قابل نصب در دستگاه های با اتصال USB

 

- رابط کاربری راحت و آسان

 

- ایجاد رکورد های جدید در پایگاه داده های کمکی

 

- منوی متنی در برنامه

 

- امکان ویرایش متن ها (Notes) و فیلدهای متنی (Rich Text fields)

 

- فشرده سازی پایگاه داده ها

 

- پشتیبان گیری از اطلاعات

 

- امکان دسترسی کاربران مختلف به داده ها از یک

شبکه

محلی

 

- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود کتاب آموزش نرم افزار AutoCAD 2012

اتوکد (AutoCad) نام نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار از محصولات شرکت اتودسک است. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند.
در اتوکد نقشه کش می تواند اندازه های خود را دقیق بنویسد زاویه بندی عالی و طرح های آماده و شکل های بسیاری در این نرم افزار قوی وجود دارد.این نرم افزار برای رسم و طراحی دقیقی که می توان به وسیله ی آن انجام داد مورد استفاده ی مهندسین قرار می گیرد و چون مهندسی عمران و مکانیک خالی از طراحی و نقشه کشی نیست برای آنان نیز از اهمیت بالای برای یادگیری قرار دارند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود کتاب آموزش نرم افزار AutoPlay Media Studio 7

نرم افزار AutoPlay Media Studio یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای ساخت Auto-run می باشد.این نرم افزار علاوه بر ساخت Auto-run قابلیت های دیگری نظیر ساخت Mp3 player ، Video player ، Browser ، روزنامه های الکترونیکی ها، سی دی های آموزشی ، آلبوم عکس، آزمون های تستی ، معرفی محصولات و ... را نیز داراست.در این کتاب شما می توانید با طرزکار نرم افزار AutoPlay Media Studio 7.0 به طور کامل آشنا شوید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود کتاب آموزش نرم افزار NetSupport School

نت ساپورت (N.S.S) پرو یک بسته نرم افزاری مفید و قدرتمند جهت آموزش کاربران در یک مکان آموزشی از طریق یک شبکهٔ کامپیوتری می‌باشد. این برنامه به مدرس اجازه می‌دهد تا بتواند مانیتور خود را بدون نیاز به یک ابزار قدرتمند و گرانبهای دیتا پروژکتور به تمامی دانش‌آموزان نشان دهد و با آنها یک رابطهٔ تعاملی از طریق یک شبکهٔ کامپیوتری به صورت خیلی آسان داشته باشد. 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود Teach Yourself Visually Adobe Photoshop CS5- کتاب آموزش مصور فتوشاپ سی اس 5

ادوبی فتوشاپ (Photoshop) به معنی کارگاه عکاسی یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود.در کتاب حاضر آخرین نسخه فتوشاپ به صورت کاملا تصویری آموزش داده شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود کتاب آموزش نرم افزار SwishMax

اگر از طراحان فایل های فلش هستید حتما با نرم افزار SwishMax آشنا هستید. سوییش مکس نرم افزار قدرتمندی برای ساخت فایل های فلش است که ساده تر از نرم افزار حرفه ای Flash می باشد. حتما با فایل های فلش آشنا هستید ، فلش یک قالب چند رسانه ای می باشد که برای اجرای انیمیشن، ویدئو و آدیو مختص شبکه ، دستگاه های موبایل و .... می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود کتاب آموزش تایپ ده انگشتی

تایپ ده‌انگشتی مهارتی است در ماشین‌نویسی که در آن، شخص ماشین‌نویس قادر به تایپ صحیح حروف بدون نگاه کردن به صفحه کلید است.در این روش معمولاً همهٔ ده انگشت دست استفاده می‌شود ولی گاه با تعداد کم‌تر انگشتان نیز انجام می‌شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه اکثر کاربران و شاید به توان گفت حدود 99 درصد کاربران با

دانلود

انواع فایل ها از دنیای مجازی اینترنت آشنایی دارند. دانلود به این معنی است که کاربران فایلی را با هر فرمت و شکلی از سرور مبدا درخواست کرده و بر روی سیستم خود بارگذاری می نمایند.دانلود کردن فایل ها راه های مختلفی دارد اما راهی که بسیار معمول و رایج است استفاده از

نرم افزار

های مدیریت دانلود و یا به عبارت دیگر Download Manager است. مهم ترین خصوصیت این نرم افزار ها در یک مورد خلاصه می شود و آن مورد این است که با قطع برق یا قطع شدن اینترنت و یا هرمورد دیگری که به قطع شدن دانلود بیانجامد به هیچ وجه فایل دانلود شده ازبین نمی رود بلکه می توان با شروع دوباره، فایل را از همان جایی که قطع شده است ادامه داد . (به جز موارد خاص). به این خصوصیت قابلیت Resume‌ نرم افزار مدیریت دانلود گفته می شود. اما به جز این خصوصیت بسیار مهم افزایش سرعت دانلود، زمان بندی دانلود ها ، دانلود دسته جمعی و هم زمان فایل ها و بسیاری قابلیت دیگر را می توان با استفاده از Download Manager به رایانه خود بیاورید. یکی از محبوب ترین این نرم افزار ها که در دنیای اینترنت کاربران و هواخواهان بسیاری را به خود اختصاص داده است 

FlashGet 

نام دارد. ابزاری که به ادعای عجیب و جالب توجه شرکت سازنده می تواند سرعت دانلود را تا 500 برابر افزایش دهد.

نرم افزاری

بسیار عالی از هر نظر که می تواند مدیریت دانلود فایل های شما را برعهده گیرد و حالا پس از زمانی نسبتا طولانی انتظارها به پایان رسیده  و نسخه جدید این ابزار بسیار معروف برای کاربران عرضه گردیده است. مهم ترین تغییر در نسخه جدید تغییر ظاهر این نرم افزار است که در عین سادگی زیبایی بیشتری پیدا کرده است. سازگاری بیش تر و کامل تر با ویندوز ویستا و همچنین مرورگر بسیار محبوب فایرفوکس از دیگر امکانات اضافه شده به این Downlaod Manager هستند.



برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار FlashGet Final:

- استفاده بسیار ناچیز از منابع سیستم از جمله Ram و CPU


- اسکن File های

دانلود

شده به وسیله آنتی ویروسی


- افزایش سرعت دانلود از 6 تا 10 برابر به وسیله تکنیک MHT یا Multi-server Hyper-threading


- استفاده از تکنیک های (UDCT, Ultra Disk Cache Tech) برای محافظت از هارد دیسک و جلوگیری از خراب شدن File های دانلود شده


- پشتیبانی از پروتکل های مختلف از جمله : RSTP، MMS، BT، FTP، HTTP


- دسته بندی خودکار File های دانلود شده برای دسترسی سریعتر کاربران به آنها


- قابلیت قطع اتصال  از اینترنت و یا خاموش کردن کامپیوتر پس از اتمام دانلود


- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله : Netcape ، Opera ، Internet Explorer و ...


- قابلیت تعیین محدوده سرعت دانلود به صورت دستی ، مناسب برای دانلود File ها و وب گردی به صورت همزمان


- قابلیت شناسایی کوکی های سایت Rapidshare و دانلود از طریق اکانت پرمیوم شخص


- پشتیبانی از انواع Proxy Server ها


- نظارت حافظه ی کلیپ بورد برای دریافت خودکار لینک های دانلود


- جستجو برای پیدا کردن سریع ترین لینک دانلود


- قابلیت زمان بندی برای شروع و پایان دانلود ها


- نوار ابزار جستجو فایل


- قابلیت دانلود File های Torrent


- پشتیبانی از eMule/ed2k


- رایگان ، پاک و عاری از هرگونه برنامه ی جاسوسی و مخرب


- پشتیبانی از 20 زبان زنده دنیا


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله

ویندوز محبوب 7

- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

 

مطمئنا شما هم بر این موضوع اعتقاد دارید که امروزه یکی از نرم افزارهای پر طرفدار دنیای کامپیوتر و اینترنت نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشند که روز به روز بر تعداد آن ها افزوده شده و با ایجاد قابلیت های جدید و بهبود سرعت دانلود سبب علاقمندی بیشتر کاربران به آن ها می شوند که در این میان می توان محبوب ترین و پرقدرترین آن ها را IDM، DAP، IDA و... نامید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر و با سرعت فوق العاده بالاتر به دریافت فایل های مختلفی همچون فیلم، موزیک، تصویر و ... در کمترین زمان ممکن بپردازید. NeoDownloader که توسط شرکت Neowise ارائه شده است نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعتی بیش از سرعت عادی به دانلود فایل های مختلف از اینترنت پرداخته و یا حتی تمام تصاویر، موزیک ها و یا فیلم های موجود در یک سایت را دریافت نمایید. علاوه بر این NeoDownloader به سبب داشتن امکانات بسیار جالبی همچون امکان مشاهده ی سریع فایل های دانلود شده و حذف فایل های ناخواسته ی آن ها، امکان مشاهده ی تصاویر، فیلم ها و آهنگ های دریافتی توسط خود برنامه و ظاهری بسیار ساده و جذاب استفاده از آن را بسیار آسان نموده و سبب جذب طرفداران بسیاری شده است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار NeoDownloader  :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار حتی برای افراد مبتدی
- پشتیبانی از آرچیو های ZIP و RAR
- پشتیبانی از دانلود URL Ranges
- توانایی ایجاد بیش از 20 شبیه ساز اتصال برای افزایش سرعت
- توانایی دانلود از سایت های TGP و دارای پسورد
- توانایی پخش تصاویر دانلود شده به صورت اسلاید شو
- توانایی پخش فایل های صوتی و تصویری
- توانایی تنظیم کردن تصاویر دریافتی به عنوان Wallpaper ویندوز
- توانایی انتخاب دانلود تصویر، موزیک، ویدئو و یا هرگونه فایل دیگر
- دارای قابلیت Advanced Filtering برای دریافت فایل های مورد نظر و انتخاب شما
- دارای قدرت و سرعت بسیار بالا علی رقم داشتن حجم بسیار اندک
- دارای ظاهری بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
-  نداشتن Pop Up و بنر های تبلیغاتی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

قدرتمندترين نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager


گروه آسان دانلود اين دانلود منيجر قدرتمند را به شما پيشنهاد مي كند.


Internet Download Manager

يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت

دانلود

را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به

دانلود

فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و

دانلود

مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت

دانلود

و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار

دانلود

شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager:

- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها


- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است


- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV


- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 


- نصب سریع و آسان نرم افزار


- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص


- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی


- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه


- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده


- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 


- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود


- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS


- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند


- افزایش پنج برابری سرعت

دانلود

بر اساس جدیدترین تکنیک ها


- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی


- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7


- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 31882
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1